Jumaat, Mac 22, 2013

4 PERKARA LELAKI PERLU RISAU.AWAS!!

NMW ingin sedikit sebanyak berkongsi hasil dapatan pemerhatian beberapa hari ini tentang kerisauan yang perlu ada pada seorang lelaki di Malaysia hari ini. Berhati-hati dan berwaspada wahai kaum lelaki. Sebab itu NMW rasakan perlu diwujudkan "KEMENTERIAN PEMBANGUNAN LELAKI" di Malaysia sepertimana adanya "KEMENTERIAN PEMBANGUNAN WANITA". Mari kita sama-sama lihat.

1) YANG PERTAMA : BERHATI-HATI SEBELUM BERKAHWIN (BAKAL ISTERI SUDAH ADA SUAMI)
NMW rasakan, lelaki perlu berhati-hati apabila mahu berkahwin dengan seorang perempuan. Iyolah, risau kalau-kalau bakal isteri itu sebenarnya isteri orang. Dalam tidak sedar, isteri kita mempunyai 2 suami. Dari segi hukum,sememangnya haram. Tapi lain la kalau wanita berkahwin dengan suami orang,sebab lelaki Islam boleh berkahwin sehingga 4 orang. 4 orang sahaja dalam satu masa. Isunya kini terbalik,sebab isteri pula punyai lebih dari seorang lelaki
tidak ke risau dibuatnya??

2) YANG KEDUA : JANGAN DIMINTA CERAI DISEBABKAN INI.......
NMW pun tak nak ulas panjang, mungkin boleh rujuk pada gambar keratan akhbar ini. Al-maklum la wahai lelaki Asia,ini biasa.Tapi ingat, harus rajin....kang kena mintak cerai
adeh...mesti mau rajin maa

3) YANG KETIGA : HINDARI DARI LELAKI SUKA CIUM KETIAK LELAKI
NMW fahamkan kalau isteri atau perempuan yang cium ketiak lelaki, ianya pelik tetapi ianya dapat mengurangkan stress dan ini menunjukkan keintiman dalam sebuah keluarga. Tapi jika lelaki suka cium ketiak lelaki, apa yang NMW fahamkan....orang itu patut dijauhi sebab itu salah satu cara GAY menghilangkan stress!! aduh....mintak jauh lah dari perkara gini. Jadi WASPADA orang lelaki!!
kalau sebab spotchek, kira ok la...spotchek bau rokok ke apa?

4) YANG KEEMPAT : JAUHKAN DARI PAPA HOMO!!
NMW beri amaran keras kepada rakan-rakan lelaki diluar sana, tolong jauhkan diri dari orang ini, sebabnya beliau sangat berbahaya. Mulutnya sangat manis, tapi bila satu sama satu,akan jadi suka sama suka.Dikenali sebagai PAPA HOMO, dan suka main twitter. Jangan sampai beliau inbox anda sudahlah wahai kaum lelaki.JAUHKAN DIRI DARI PAPA HOMO!!
"i datang jauh, dari segambut...."


#tolakPKR #voteNAJIB

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...