Jumaat, Mac 29, 2013

PEMBONGKARAN MAHASISWA USIM MELAMPAU SIRI 1

Seperti yang telah MW nyatakan sebelum ini, boleh baca DI SINI dan DI SINI berkenaan Mahasiswa USIM yang tidak begitu beradab tatkala mereka sedang belajar dan pernah belajar di USIM yang menunjukkan perilaku tidak baik di twitter dan FB dengan mengutuk PDRM serta HEP USIM dengan ayat-ayat yang tidak beradab malah salah seorangnya meminta NC, TNC-TNC meletakkan jawatan. MW dan Crew berjanji akan membongkar satu persatu tentang mereka, sebab itu MW bagitau sebelum ini, JANGAN SERONOK DULU. 

Kata mereka mahasiswa diperbodohkan dan ini adalah politik UMNO. MW nak tanya, anda berada di sebelah mana?Pihak neutral?Jangan bercakap kalau anda sendiri menunjukkan sokongan anda terhadap politik pembangkang wahai adik-adik mahasiswa bakal ostad-ustazah sekalian. Anda juga sedang berpolitik dan sedang memperbodohkan Mahasiswa-mahasiswa USIM yang lain. PDRM itu bukan badan politik, dan medium yang mereka guna ialah sebagai salah satu agensi terpenting kerajaan. 

Tugas mereka menyampaikan apa yang tidak elok diikut dan dibuat malah mendatangkan keburukan kepada negara.Itu politik anda katakan??Bila anda selalu pergi majlis ilmu,majlis agama,maka andalah hebat dan betul serta berada di landasan seorang muslim-muslimah Islam yang baik. MW nak tanya, apa kebaikan, apa tindakan anda selepas keluar dari sesebuah majlis agama yang anda hadiri. Ada prakrikal kah? atau hanya sekadar menyonteng dinding-dinding FB, Twitter serta mengutuk dan juga berdemonstrasi sahaja??

Anda boleh baca perihal saudara Ahmad SYIhan ini DI SINI dan mohon beliau menarik balik pernyataan beliau di FB
INI DINAMAKAN NEUTRAL.....

Apa pula perkhabaran saudara Haziq Fikri?Sudah tidak mencarut lagi di Twitter dan FB?Dik,jaga tutur kata. Seprti kata MW sebelum ini, anda bakal ostad, bercakap baik-baik. Atau sudah mula insaf...??sabar dulu, kenal ke saudara dengan Safwan Anang dan Khalid Ismath? MW lihat sangat rapat saudara Haziq dengan beliau. BACA SINI atau buka G13 , search "khalid Ismath" " Safwan Anang" dan ingat peristiwa mereka dulu.


Haziq jangan Jeles dengan Khalid, dia baru lepas bercerai.Kena faham la orang yang dah biasa kahwin. Tapi kenapa bercerai?
Haziq, sabar ya, kami akan dedahkan lagi berkenaan anda nanti...boleh suka sekarang sebab anda bakal setanding Adam Adli dan Khalid Ismath sebab MW dan Crew dah promote anda. 
Boleh follow beliau di sini tetapi jangan memaki beliau. Tidak baik.Islam tidak ajar begitu
Berlainan ideologi tidak mengapa, berlainan pendapat pun  tidak mengapa, tetapi bertindaklah dengan cara yang baik dan elok. Mungkin Che Gu Bard dan lain-lain belum mengasuh dengan baik lagi MW rasakan.Cuma jangalah menjadi batu api kepada mahasiswa yang lain dengan agenda anda itu. Anda boleh jadi calon PRU bila sudah femes insyaallah. Buat masa sekarang ni belajar lah elok-elok dulu, nasihat saya, elok saudara mohon maaf kepada TNC dan PDRM walaupun melalui FB atau twitter sudah cukup memadai. Kita orang muda perlu ada sifat beradab dengan orang yang lebih lama walaupun kita merasakan ilmu kita sudah cukup tinggi.
#MW akan ceritakan siri ke-2 selepas ini. Kenapa isu ini ada perkaitan dengan DPP??

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...