Isnin, Mac 25, 2013

Surat cinta @anwaribrahim Kepada Mahasiswa.

1. Maklumat MW terima dari seorang sahabat rapat yang pernah belajar di UiTM Shah Alam ini begitu mengejutkan MW.

2. Pelajar yang di boldkan namanya di surat seperti di bawah ini juga menerima beberapa flyers bagi menunjukkan apa yang kerajaan sudah buat melalui suara rakyat.Kenapa tidak ditunjukkan apa yang dibuat oleh Pakatan Pembangkang sepanjang tempoh menjadi YB dan memerintah negeri-negeri yang dimenanginya?tetapi telah mempergunakan apa yang kerajaan telah buat sepanjang tempoh pemerintahan PM Najib Razak.Kesimpulan mudah,kekalkan parti politik yang ada,maka kebajikan rakyat Malaysia pasti terjaga.

2. Di dalam surat cinta Anwar itu, seolah-olah merayu untuk meminta simpati bagi mendapatkan sokongan undi bagi PRU-13 kepada pembangkang yang dilihat begitu terdesak.Sehinggakan perlu buat surat??Adakah ini strategi beliau apabila tiada wave "We Love Anwar"??. Anwar sudah mula takut dan terbukti sememangnya mempergunakan mahasiswa.

3. Mahasiswa yang menerima surat ini bukan sahaja seorang.Tapi ramai lagi dan mereka muak dengan tindakan Anwar Ibrahim ini.Apa yang Anwar berikan pada mereka?hanya khayalan kosong untuk mahasiswa khayal dan mahukannya lagi.seperti dadah.

4. Seperti kata Rafizi, Anwar memang seorang yang mesra dan peramah dengan mahasiswa.Mesra dan peramah bersebab??Hendakkan sesuatu?secara tidak langsug beliau mengiyakan video sodomy anwar adalah benar.

5. Hanya mahasiswa yang buta kayu dan pekak tuli sahaja yang menjadi kuda Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat seperti yang selalu berdemonstrasi di jalanan dan sebagainya.mereka ini hanya sebahagian kecil,minoriti suara mahasiswa sedangkan suara majoriti mahasiswa tidak sukakannya.

6. Berkemungkinan besar selepas ini,anwar akan memberikan tawaran peluang pekerjaan pula kepada mahasiswa yang sudah bergraduasi kelak.Dan mahasiswa suka akan janji dan kemudahan yang tidak logik sebegini.

6. Peringatan kepada adik-adik mahasiswa yang menerima surat cinta anwar ini seeloknya berwaspada.Selalu lah membawa video cam atau video handset sebagai langkah berjaga-jaga jika anwar ingin berjumpa.Ia mungkin boleh menjadi tatapan seluruh rakyat Malaysia kelak.

#sodomy #anwarsodomy #tolakanwar #anwarsesat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...