Selasa, April 02, 2013

Adam Adli & Rakan-rakan Mendapat Sambutan di USIM.MANNUSALWA Full House!!!!!

Malam ini adalah malam Speaker Konar di Mannusalwa USIM.Dikhabarkan kedai mamak itu dipenuhi dengan mahasiswa USIM.MW agak terkejut,penuh???full house???

Posting MW sebelum ini telah publisitikan mereka rupanya.Mana taknya,kedai mamak penuh dengan mahasiswa kelantan.Opsss....bukan nak dengar speaker konar rupanya,tapi diorang tengok bola Kelantan vs Team Vietnam laaaa...ingatkan datang nak dengar "ikon-ikon" mahasiswa tu berucap ke apa.Kenapa diorang tak minat ni.Tengok bola tu laghoo....dengar speaker konar lagi baik.majlis ilmu tu.

Difahamkan juga,mereka masih di sana,tetapi buntu.macamana mahu memulakannya.mungkin tunggu hola habis?risau kena booooo kot....heee.Diorang nak balik dah lepas tengok bola tu,esok ada exam daa.

Apa yang MW nampak dan faham dari kisah ini malam ini,keadaan Adam dan kawan-kawan lagi teruk berbanding di USM minggu lepas.Populariti dah jatuh ke?Ya dah jatuh.Mahasiswa mula meluat dengan cara kamu semua lakukan ini.Tidak ada beza dengan anak-anak kecil bermain polis sentri,galah panjang dan teng-teng.Nakal....

Warga USIM sudah buka mata,atau takut untuk menjelma??

#ada kenal sape-sape dalam gambar di bawah tu?

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...