Sabtu, April 06, 2013

ANWAR IBRAHIM SAH KEKAL BERTANDING DI PERMATANG PAUH,BAKAL DILAWAN OLEH GOMO

Dalam siri jelajah ceramah anwar pada malam tadi di Seberang Jaya, beliau mengesahkan akan kekal bertanding di Permatang Pauh untuk PRU-13.

Makluman awal yang difahamkan beliau akan bertanding di Perak akhirnya mendukacitakan peminat-peminat setia beliau di sana.Kenapa beralih kembali ke tempat asal kalau pada awalnya mahu ke Perak?Ya, Beliau tertekan dengan desakan-desakan penyokong kerajaan yang menyatakan beliau penakut dan memaksa beliau terus bertanding di Permatang Pauh kerana itulah kawasan beliau berkhidmat.Kenapa takut pada awalnya?

Takut kerana janji-janji beliau pada PRK yang lepas tidak ditunaikan lagi?

Takut kerana beliau hanya berjanji kosong?

Takut kerana beliau tidak selalu berada di kawasan dan hanya bertumpu di tempat-tempat lain?

Takut kerana beliau tidak membuat apa-apa perubahan,penambahbaikan di Permatang Pauh?

Atau takut beliau akan kalah??

Atau MW tanya pada pengundi di sana,apa yang anda dapat hasil ANDA MENGUNDI DSAI?

Lantaran itu terus anwar ke sana dan berceramah untuk meminta sokongan pengundi-pengundi parlimen tersebut walaupun kehadiran agak menghampakan.Anwar juga menegaskan pada audien,jangan percaya dengan UMNO yang suka melucah dan sebagainya,namun beliau tidak MNIDAKKAN beliau dalam gambar,video sebaran itu.Kenapa???

Lantaran juga beliau memberitahu dalam ceramahnya,jangan marah kalau beliau turun kempen jarang-jarang sebab beliau akan round seluruh Malaysia.Apa hal???Dia juga meminta anak muda jangan berlaku kasar semasa PRU nanti,tapi itu hanya taktik untuk mengaburi orang ramai saja.Jentera anak muda mereka sudah bersedia untuk melakukan kerja-kerja gila.

Beliau sudah takut,beliau bakal berdepan dengan gomo di sana nanti selepas gomo sudah mengesahkan beliau akan melawan Anwar walau di mana dia bertanding.Kredit pada gomo begitu banyak sekali.Gomo sebagai calon bebas pasti tidak mempunyai masalah untuk menyerang dan diserang.Beliau sudah bersedia dengan pendedahan-pendedahan nanti!!

#vote4BN

ALLAH MERAHMATI MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...