Selasa, April 09, 2013

HUSAM MUSA CALON PAS DI PUTRAJAYA - HADI AWANG

Calon Ahli Parlimen Putrajaya PRU13

Presiden PAS, Hadi Awang telah mengesahkan Husam Musa sebagai calon lawan BN di Putrajaya. Kerusi Parlimen di Putrajaya sebelum ini adalah milik Dato Seri Adnan Yaakob.Adakah Dato Seri Adnan Yaakob akan kekal di kerusi Parlimen ini?

Putrajaya adalah kubu kuat UMNo sebelum ini.Tetapi semenjak dua menjak ini ada kelihatan bendera di Putrajaya, tapi tak lama, sekejap sahaja terus tidak ada. Putrajaya adalah tempat berkumpulnya penjawat awam yang bekerja dengan kerajaan di semua kementerian di sana. Namun, UMNO sememangnya perlu berhati-hati kerana sudah ada bibit-bibit yang menunjukkan sokongan kepada puak Pakatan Rakyat.

Mana tidaknya, kalau kereta sendiri di parking di Jabatan atau Kementerian tertera logo'R' dan kadang-kadang sticker Nik Aziz juga sticker Hadi Awang di kereta.Namun, di atas beberapa bacaan, MW yakin Husam Musa akan mendapat undi, tetapi beliau tidak akan menang.

Orang-orang atau pengundi Putrajaya harus sedar mana letak duduknya mereka dan bersyukur serta berterima kasih kepada kerajaan. Kalau ada pun isu di Putrajaya itu hanya satu, iaitu sangat susah nak masuk kuarters. Sampaikan beribu-beribu quoeu senarai nama. Lain-lain hal tiada masalah bagi penduduk dan pengundi putrajaya yang di lihat sebagai satu kawasan yang sangat harmoni dan jauh dari kesibukan

Pesan MW kepada Husam, jangan mencari pasal.Nanti anda yang rugi

ALLAH MERAHMATI MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...