Rabu, Mac 27, 2013

ADUN MERBOK MELAKUKAN EJAKULASI

Mereka akan mendakwa bahawa UMNO suka bawa politik lucah.Mereka tak suka,malahan mereka dah bosan dengan politik lucah ini.Malah mereka mengiyakan dan tidak menidakkan.

Pokok tidak akan bergoyang kalau tiada angin.Ada bukti yang sahih barulah di sebarkan.Sebab apa sebar?sebab kita sayang pengund dan rakyat Malaysia agar tidak salah memilih siapa pemimpin mereka.

Bermacam-macam isu sex,skandal pemimpin pakatan.Kalau ya ada dari pemimpin kerajaan,buktikan.Isu video Nik Aziz itu adalah satu fitnah dan GSPS jahat puak pakatan.Langsung tidak masuk akal.

Teringat ketika Pilihanraya Kampus di UM beberapa tahun lepas,kepala babi di letakkan di atas bendera PAS di Masjid API UM,dan terus kemenangan besar dapat kepada puak Pro-M.Kehilangan Masturah,calon Pro-M tahun berikutnya juga membuktikan strategi jahat Pro-M.Inilah bom jangka terakhir mereka.Bom Pakatan Rakyat.

Anda pasti mampu menilainya.

Sabarudin merupakan Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok dan juga ahli Majlis MPSPK. Adusss... Seorang ahli Majlis, bahkan seorang Ketua Penerangan boleh melancap depan web cam. Mungkin itu cara Sabarudin bagi penerangan pada rakan facebook kot. hehehehe..

KLIK SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...