Rabu, Mac 27, 2013

VIDEO FORUM PENDIDIKAN PERCUMA ADAM ADLI DI USM 25 MAC 2013 -LESU

Watch "ADAM ADLI - FORUM PENDIDIKAN PERCUMA, USM 25 MAC 2013" on YouTube

ANDA BOLEH KLIK LINK DI ATAS UNTUK MELIHAT VIDEO

Sudah lihat sedikit sedutan video di atas?apa persepsi pertama anda?pasti anda akan katakan "apa benda ni??" "Alaaa xde apa2 pun,kosong" atau "so what,diorang cool je...."

Itu mungkin respon pada penjilat-penjilat Adam aka Anak Jambu Anwar Ibrahim ini.Sekilas pandang sebenarnya program tersebut begitu lesu,tiada sambutan yang hangat sepertimana ratusan,ribuan mahasiswa yang gilakan nama Adam Adli apabila dia turun ke mana-mana tempat.Kenapa ya?

Mungkin juga,peng'observe'-'observe' blog MW ini menanti-nanti,mana video Adam pada malam forum di USM itu.MW tunjukkan sedikit sahaja dulu antara video-video yang lain.Tunggu...MW akan tayangkan video yang seterusnya nanti.Puak-puak ni mula melatah dengan posting-posting MW sebelum ini.Rileks brader....kalau benar,apa salahnya.kalau salah katakan tidak dengan tidak beremosi.Jangan beremosi seperti abang Adam ya.Sememangnya perpecahan di kalangan mereka ini semakin kuat.Kan bagus tu....

Ini kalau Anwar Ibrahim tengok video ni,kompem si Che Gu Bard dan Rafizi Ramli kena marah.Sebab budak-budak ni makin lemah.Aiii...macamana nak hantar budak-budak ni jadi calon PRU kalau begini sahaja.Jangan risau,blog ini sedikit sebanyak dapat menaikkan balik Adam Adli nanti.Insyaallah.

Apapun,tunggu kemunculan video seterusnya dari MW untuk tatapan mahasiswa di luar sana serta masyarakat umum dan para peng'observe' media maya Pro-M khususnya.Atau mungkin MW dapat rasakan mereka akan membidas dengan video yang direkod dari pihak mereka lagi nanti.

#mahasiswa tidak bodoh
#tolak mahasiswa jalanan sebagai calon PRU

1 ulasan:

  1. Assalammualaikum, jangan menilai ikut emosi dan kalau nak menilai kena ada 2 pihak dan kena berfikiran neutral x blh ada berat sebelah. Jangan jadi mahasiswa yang diperbodohkan oleh pemikiran yang berat sebelah kerana kita fikirkan masa depan anak cucu kita bukan keadaan semasa..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...