Selasa, Mac 26, 2013

KAITAN ADAM ADLI,PSM, MMB DAN PICISAN PMI USM

Rupanya Si Bawani Heroin Listen juga ada di USM....
Itu bukan perkara pokoknya.Pokoknya kehadiran Adam Adli ke USM ada kaitan dengan PMI??Sebahagian besar PMI USM tidak suka akan Adam.Tetapi berlaku perpecahan ideologi dan semangat menyebabkan ada segelintir dari mereka menyokong Adam Adli.

Dari mana puncanya?ya..dari Majlis Mahasiswa Bertindak -MMB (parti cap ayam kalah PRK).MMB yang diketuai Aswad juga rapat dengan PMI USM dan menjadi orang tengah untuk Adam hadir ke USM.Mudah kan?

Sebahagian besar PMI tidak bersama Adam dan tidak menyokong dengan terbuktinya pada malam ini terdapat program serentak PMI di USM.Kenapa mereka tidak support Adam sepenuhnya?kehadirannya??Kenapa tak buat pada hari lain?

Di akhirnya mereka lupa,MMB dan PMI akan tenggelam dek kerana aura mat jambu ini.Adam dan rakan PSMnya mempunyai rancangan yang baik.Tidak mustahil selepas ini dana untuk PMI dan MMB akan disekat....he he he tunggu MW huraikan nanti.

Oleh itu, mana mungkin PMI juga boleh menerima kehadiran penyokong atau bodyguard Adam seperti di dalam gambar,hadir ke USM.Pakai seluar pendek dan mendedahkan aurat!!! Masyaallah.Disebabkan itu ramai dikalangan PMI menolak Adam dan sekutunya!!

#p/s: buat semua ni untuk PRU ke?akidah semua dah tolak tepi?hish....orang kuat PMI tak ajar begitu kan....dengar-dengar ada penyokong PMI pengsan??kita tungguuuu......syok depa pekena ayaq kat kedai mamak depan USM.
ish...ish..ish..seluar pendek??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...