Jumaat, Mac 22, 2013

SKRIP DAN ANALISIS VIDEO SODOMY ANWAR IBRAHIM

Susah la you…You know I tolak dari Segambut immediate?" - Mukadimah Godaan AnwarTranskrip yang merupakan sebahagian dari dialog terdapat dalam video yang berikutnya.

Anwar: Susah la you…you know I tolak dari Segambut immediate…?

Lelaki: Ada apa kat Segambut?

Anwar: Daripada rumah I lah (ketawa)

Lelaki: Yalah betullah mana boleh percaya. You fikir kalau you in my shoes percaya tak?

Anwar: …Walaupun kadang-kadang I punya twitt banyak masuk

Lelaki: Hah yalah tu la I cakap betul ke you punya twitt…Dialog penutup kata sebelum 2 insan dalam video berpisah (tiada dalam video) ialah

"Ni duit belanja (RM300) tampung pengajian U".

RUMUSAN APABILA VIDEO INI KELUAR

1) Anwar Ibrahim sudah checkmate dan terkedu.Masih belum ada PC yang beliau adakan untuk menafikan video ini atau spin video ini.Beliau mungkin sedang dan masih menyusun strategi macamana nak menjawab video klip sodomy ini pada pengikutnya,rakyat Malaysia dan keluarga terutamanya.Adakah benar perbualan ini berlaku atau sebaliknya?Jika benar dan di spin,maka tidak mustahil keluar lagi video part 2,3 dan 4.

2) Jika Anwar menarik balik samannya ke atas PG, maka beliau mengiyakan perbuatannya. Jika beliau tarik saman sekalipun, pasti beliau akan pusing kenapa saman itu ditarik. "Maaf gomo,peguam saya yang membuat keputusan" mungkin?

3) Macai-macai beliau sudah mengalih isu dengan sejarah lama PGomo.Pernah menjadi banduan kerana makan rasuah.Tapi itu tidak menidakkan kepalsuan video yang PG keluarkan bukan?Sedangkan PG isunya sudah lama selesai serta beliau tidak ada dirakam video sebegini dan tidak salah NMW katakan bahawa Anwar juga bekas banduan.tetapi isunya adalah video klip yang terang dan jelas sangat! Macai-macai Anwar sudah ketandusan idea macamana nak menyelamatkan bos mereka.Tapi jika Anwar mengaku sekalipun beliau adalah lelaki dalam video sodomy itu, NMW yakin macai-macai mereka tetap menidakkan.

4) Biasanya Malaysiakini akan terus buat liputan,tetapi sampai sekarang diam membisu?dialihkan pula isu KM Sarawak di dalam media sosial.Mana Malaysiakini?dah jadi Malaysiadulu???

5) NMW nampak momentum cybertrop PR sudah perlahan dalam alam media dan dialihkan pelbagai isu dan peristiwa lain.

Anwar,jika saman masih tidak ditarik,kami sangat seronok untuk melihat sambungan video tersebut.Janganlah tarik saman ke atas PG itu.

P/s: masa ni timbul la pulak isu,orang islam tak patut mengaibkan orang dengan cara sebegini.Mahkamah dan undang-undang kan ada kata mereka.Percaya pulak ye pada mahkamah,undang-undang??Dah nak sangat bukti,terima la seadanya!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...