Khamis, Mac 28, 2013

MAHASISWA PRO-M USIM MENCACI PDRM & USIM

Waima bukan USIM sekalipun,IPTA bukan tempat untuk biadab dan menghamburkan kata-kata cacian dan makian.Semasa di awal masuk IPTA semuanya baik.Apabila si sogok dan ditarbiyah dan didoktrinasisi terus berubah.

Taklimat isu keselamatan negara dan insiden pencerobohan Lahad Datu petang tadi telah berlangsung di USIM.Taklimat di sampaikan oleh Pegawai PDRM dari Bukit Aman itu telah mendapat respon negatif mahasiswa/i yang menyokong pembangkang.

Mereka marah apabila isu-isu subversif seperti BERSIH ,KL112 dan bermacam-macam perhimpunan dan demonstrasi haram diceritakan kepada seluruh mahasiswa/i USIM yang hadir program tersebut.Mana tidaknya,"BOS" mereka di serang dan di pertontonkan fakta kesalahan mereka pada mahasiswa usim yang lain.MEREKA PANAS PUNGGUNG?

Cacian dan makian di dalam FB dan alam maya serta twitter begitu hangat dan seolah-seolah mereka ini telah sekali lagi menghina tugas PDRM!!!

Adik-adik jangan lah kurang ajar dan biadab sangat.Ingat usia masih muda dan MW tahu korang berdarah muda.So,memang nak panasss sahaja setiap masa.Tapi ingat,anda belajar di USIM itu,di IPTA bukan lesen untuk anda memaki hamun semua orang sesuka hati dan juga lesen untuk anda KEBAL.memaki hamun HEP USIM dan TNC USIM.SEDARKAH ANDA???

SANGAT TIDAK BERADAB MW lihat mereka ini.USIM dibina untuk membantu anak Melayu Islam di Malaysia.Itu sebabnya.Kebanyakannya adalah untuk membantu anak-anak yang belajar dari lepasan STAM dan sekolah agama.Tapi kini ada yang mula bersikap biadap.Sedarlah adik-adik yang menyokong bersih dan segala himpunan haram yang boleh menghncurkan negara.

Lihat dengan mata luas.Anda sebenarnya memang diperbodohkan!Ada tangan-tangan yang menguasai,mengatur gerak langkah kalian semua.BACA SINI.harap mahasiswa biadap ini sedar dan buat mohon maaf kepada pihak PDRM DAN USIM.

Berbeza pandangan itu biasa,tapi jangan biadap dan menjadi batu api kepada semua orang lain.MW CABAR MAHASISWA YANG TIDAK SUKAKAN KEAMANANAN,MAHASISWA YANG BIADAB INI,MAHASISWA YANG RASAKAN DIRINYA CERDIK,BERHENTI BELAJAR DI USIM DAN BELAJARLAH DI UNISEL,KUIS ATAU KUIN.KALAU ANDA RASA ANDA HEBAT.

gambar di bawah adalah seorang pelajar USIM yang sangat biadab.ramai lagi di kalangan mereka.akan MW pertontonkan.Bro,ko memang akan femes sekejap lagi.Jangan seronok dulu........
#MW akan post lagi gambar-gambar cacian biadab mereka
LIHAT SINI & SINI bukti kurang ajar dan biadab

1 ulasan:

  1. tp himpunan yg terbaru ritu bukan haram pun, kn dah diluluskan, ramai pulak yg dtg. xpayah bg duit n paksa pun. :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...