Rabu, Mac 13, 2013

3 LELAKI PALING BERTUAH DI MALAYSIA

NMW nak mengajak warga alam maya untuk sama-sama menilai 3 lelaki yang bertuah di Malaysia. Pada firasat, pemerhatian NMW mereka ini begitu bertuah,beruntung dan menjadi perhatian media sehingga kini.

1. YUSRY KRU

Pencalonan pertama ni, rasanya semua sudah maklum..hehe...untungnya si YUSRY ni kerana dapat memperisterikan LISA yang cantik manis tu selepas bergelar duda selepas bercerai dangan ERRA FAZIRA. LISA SURIHANI pula orang yang amat  femes di twitter, di Malaysia khususnya.

fuhhh...isteri dan bekas isterinya mmg terbaik habes...UNTUNGLAH, MEMANG MOST WANTED...


YUSRY DAN ERRA FAZIRA

YUSRY DAN LISA SURIHANI

2. JEJAI


Ini juga NMW rasa ramai tidak akan nafikan sebab itu NMW letakkan dia sebagai pencalonan kedua...mana tidaknya..tuah lelaki ini bila dapat memiliki hati si cantik manis NORA DANISH dan yang terbaru berkahwin pula dengan si jelita FASHA SANDHA...aduh...pasti ramai jugak yang frust dan tidak kurang juga yang bengang ngan JEJAI nie.Dah menunggu hari pun dia...hehe...UNTUNGLAH......



JEJAI DAN NORA DANISH

JEJAI DAN FASHA SANDHA

3. ANWAR IBRAHIM


Ini juga NMW letakkan dalam list untuk di undi dalam "Nogori Kami" sebagai manusia paling beruntung di malaysia...mana tidaknya, ketua pembangkang ni dapat 2 juga..tapi bukan 2 perempuan macam Yusry dan Jejai..tapi dia dapat DEPAN & BELAKANG...hehe...UNTUNG KE?


NMW TERPAKSA LETAK GAMBAR PERSONAL
GAMBAR BERDUA AGAK SENSORED


Membawa bekal ke inderagiri,
Daun angsana jatuh di laman,
Gunakan akal bijak bistari,
Carilah makna, ambil pedoman,

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...